22 Temmuz 2015 Çarşamba

Ustaya saygı: Allen Iverson



Yıllar hepimiz gibi Allen Iverson'ı da olgunlaştırıyor. 

''Michael Jordan olmak istemiyorum. Magic (Johnson) olmak istemiyorum. Bird, ya da Isiah... Bunların hiçbiri olmak istemiyorum'' demişti ligde yıldızı yeni yeni parlarken: ''Kariyerim bittiğinde aynaya bakıp 'kendi yolumda yürüdüm' demek istiyorum.''

Geçtiğimiz Salı günü, NBA Oyuncular Birliği (NBPA) tarafından ilk kez verilen ödüllerden 'Oyunu Değiştiren Adam Ödülü'ne layık görülen Iverson, kürsüde konuşurken daha itidalliydi. AI, konuşmasına MJ'e saygı sinyalleri içeren bir giriş yaparken, Jordan'a yıldızları saydıran o crossover'a alıntı yapıyordu: ''Eğer o crossover ona karşı yapmış olmasaydım, bugün bu sahnede olamazdım. Basketbolcu olacak vizyonum olmazdı. Onu bu yüzden seviyor ve onore ediyorum.''

Bir dönem ülkemizde Beşiktaş forması da giyen efsanevi oyuncu, konuşmanın devamında yalnızca beş kişiyi daha onore edecekti: LeBron James, Carmelo Anthony, Kevin Durant, Stephen Curry ve Chris Paul.

Ona göre her günün anlamı şu: ''Aynı kavga, başka raund.''

Özlüyor muyuz?
Kesinlikle.

Kaynak: Bleacher Report

Hiç yorum yok: