25 Nisan 2016 Pazartesi

Muhabirin sorusu Green'i çıldırttı


Bir muhabirin Houston'da yaşanan sel felaketini Warriors'un galibiyetleriyle örtüştürmeye çalışan tuhaf sorusu, Draymond Green'i çileden çıkardı.


Kendini 'Küresel bir medya ve eğlence işi' olarak tanımlayan NBA'in basına duyduğu saygı aşikar. Oyuncular ve antrenörler, sahada üretilen ürünün en iyi şekilde pazarlanabilmesi için medyaya son derece titiz yaklaşıyor. Ancak bazen de muhabirler manşet çıkarmak için öyle abidik gubidik sorular soruyorlar ki (sakın bana Next Question demeyin bak) ayar vermek vacip oluyor.

Bunun son örneği, tuhaf bir aksanla konuşan bir muhabirle Draymond Green arasında yaşandı. Muhabir tam olarak neyi kast ediyor, nasıl bir soru sormaya çalışıyor anlamadım ama özetle söyleyecek olursam Houston'daki sel felaketlerini hatırlatarak ''Geçen sene geldiniz sel oldu kazandınız, sel yoktu kaybettiniz, bu sene geldiniz sel oldu gene kazandınız'' diye başlayan tuhaf bir yere doğru gidiyor o soru. Draymond da bitmesini beklemeden cevabı yapıştırıyor:

''Kardeşim dün idmanda da bunu sordun. Ben de sana Houston şehri için dua ettiğimi, kimsenin böyle bir duruma düşmesini istemediğimi söyledim. Sen hala aynı soruyu soruyor ve muhtemelen tartışmalı bir cevap vermemi bekliyorsun ama sana bunu vermeyeceğim. Çünkü Houston halkı için gerçekten üzgünüm. İnsanlar bu felaketle evlerini, arabalarını, canlarını ve sevdiklerini kaybetti. Sen hala benden manşetlik cevap koparmaya çalışıyorsun. Alamayacaksın, bu berbat bir şey. Şu sel hakkında aynı şeyi sorup duruyorsun ve bu hiç hoş değil. İnsanlar canını kaybetmiş diyorum ya, sorma artık şunu bana. Bu hiç hoş değil, kes artık şunu.''

Hiç yorum yok: